كلمات اغنية : الراجل ده هيجنني صباح
شباب اليوم


العودة   منتديات شباب اليوم > >


 
2011-01-11, 08:28 PM   #1
الكاتب جمال الروح

Google+

الراجل دة حيجنني .. حيجنني
طير مفاتيح عقلي مني .. حيجنني
يجي رمضان .. وخناقه يزيد .. عايز طباخة سكة حديد
اللحمة 3 أشكال .. و طيور بجنيه و ريال
ويوماتي رز ومكرونة .. وكنافة باللوز وعلب تونة
غير السلطات .. والمحشيات .. والمشويات .. والحلويات
وإن قلت ياخويا الأكل كتير .. الاكل كتير
وبلاش بعزقة و بلاش تبذير .. وبلاش تبذير
يصرخ و يقول:

ياخواتي صايم و راجل شقيان
و مراتي عايزة تجوعني حتى في رمضان
دي مصيبة إيه دي؟

يا عالم فهموه رمضان ماعمروش قال كده
رمضان قال إحمدوه والحمد مش بالشكل ده
الراجل دة حيجنني

---

يجي من العصر للمغرب و حريقة تطير
و يخش المطبخ و يقوم زعابيب قمشير

عملينلنا وزة بالخلطة و بفتيك و صينية مكرونة بس!!!
وخضار صنفين و كباب حلة و ضرمة باللحمة المفرومة بس!!!
طب فين اللحمة المشوية و الفتة فين و التقلية؟؟
والسمك البوري اللي أنا جايبه راح فين و الشوربة فين هي؟؟

وإن قلت ياخويا الأكل كتير .. الاكل كتير
وبلاش بعزقة و بلاش تبذير .. وبلاش تبذير
يصرخ و يقول:

ياخواتي صايم و راجل شقيان
و مراتي عايزة تجوعني حتى في رمضان
دي مصيبة إيه دي؟

يا عالم فهموه رمضان ماعمروش قال كده
رمضان قال إحمدوه والحمد مش بالشكل ده
الراجل دة هيجنني

---

ونرص الأكل على السفرة أشكال و ألوان
والفول أبو زيت أصلي بحبه في فطور رمضان
يسيب الأكل كله و يمسك طبق الفول
ولقمة تجر لقمة يشبع و يقوم على طول
والأكل بحاله ينشال و الحال تاني يوم هو الحال

وإن قلت ياخويا الأكل كتير .. الاكل كتير
وبلاش بعزقة و بلاش تبذير .. وبلاش تبذير
يصرخ و يقول:

ياخواتي صايم و راجل شقيان
و مراتي عايزة تجوعني حتى في رمضان
تعاليلي ياما
يا عالم فهموه رمضان ماعمروش قال كده
رمضان قال إحمدوه والحمد مش بالشكل ده
الراجل دة هيجنني



جمال الروح

اهداء لكل الرجاله خفوا شويه عن ستاتكم
دول بيحبوكم


أقرأ ايضاً صور شخصيات انمي متحركة 2014 - صور متنوعة ومتحركة للاطفال 2014 - صور شخصيات كارتونية متنوعه ومتحركة 2015
صور شخصيات ديزني متحركة 2014 - صور ميكي ماوس لامعة ومتحركة 2014 - صور والت ديزني براقة 2015
صور ارانب عيد الفصح 2014 - صور بيض ملون لعيد الفصح 2014 - صور متحركة للأرانب 2015
صور حيوانات متحركة 2014 - صور ظريفة للحيوانات المتنوعة 2014 - حيوانات مائية وبرية متحركة 2015
صور فئران ظريفة ومتحركة 2014 - صور للفئران متحركة 2014 - فئران متحركة ولطيفة 2015
صور ارانب لطيفة 2014 - صور متحركة للأرانب 2014 - ارانب ظريفة متحركة 2015
وفاة الفنانة ليلى جمال بسرطان الرئة - آخر صور لليلى جمال قبل وفاتها بلحظات


كلمات اغنية : الراجل ده هيجنني صباح

 
2012-07-27, 11:14 AM   #4
الكاتب ŞǾ๓Є β@ĐỶ


اقتباس

اهداء لكل الرجاله خفوا شويه عن ستاتكم
دول بيحبوكم

ههههههههههههههههه مهو المثل بيقول اقرب طريق لقلب الراجل معدته

شكرا يا جيمى على الكلمات الجميله

أقرأ ايضاً صور وخلفيات احمد حلمي 2015
صور وخلفيات محمد حماقى 2015
تامر حسنى يمتلك اسرع سياره فى العالم
صور وخلفيات تامر حسنى 2015
صور عمرو واكد 2015
دخلات ألتراس اهلاوى 2015
صور وخلفيات لوكا مودريتش 2015


 

الكلمات الدلالية (Tags)
الراجل, اغنية, صباح, هددوني, كلمات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


مواضيع ذات صلة مع كلمات اغنية : الراجل ده هيجنني صباح
كلمات اغنية صباح الخير احمد سعد 2015 ، كلمات البوم يعيش اهل بلدى من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
صباح الخير يا مصر ، كلمات اغنية صباح الخير يا مصر عمرو مصطفى 2015 ، اغنية صباح الخير يا مصر من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
كلمات اغنية الراجل اللي واقف ورا عمر سليمان من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
كلمات اغنية : ع الندا (دويتو) صباح فخري +صباح من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
كلمات اغنية : سلموا لي على مصر صباح من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
الساعة الآن 04:15 PM

Powered by vBulletin®Copyright ©2000 - 2014
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات شباب اليوم 2013-2014-2015-2016-2017
المواد المنشورة فى موقع شباب اليوم لاتعبر بالضرورة عن وجهة نظر الإدارة وإنما تعبر عن وجهة نظر كاتبها